Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 14:20:19 +0300

Tere!

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/04404 aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Soldina küla, 
Leena, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Soldina küla, Leena, Ida-Viru 
maakond, Narva linn, Raudteeveere// Narva-Jõesuu linn, Soldina küla, 13148 
Narva-Arumäe tee T2// Aho// Leena, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Soldina küla, Leena, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Soldina küla, 
Leena, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Soldina küla, Leena, Ida-Viru 
maakond, Narva-Jõesuu linn, Soldina küla, Leena, Ida-Viru maakond, 
Narva-Jõesuu linn, Soldina küla, Leena, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, 
Soldina küla, Leena, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Soldina küla, 
Leena (üksikelamu, garaaz, piirdeaed, katusealune, vee toru, kanalisatsiooni 
toru, kogumismahuti, välisaun, salvkaev, Tuletõrjevee mahuti) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: EhS §42.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27134654>  (menetlus nr: 
428393), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 18.10.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (JULIA BOGDANOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister